poniedziałek, 21 września 2015

LEKKO I ZWIEWNIE





LEKKO   ZWIEWNIE 

Tak mozna sie poczuc,  majac na sobie wlasnie takie rzeczy: lekkie, zwiewne, nie krepujace ruchow, a na dodatek w pieknych kolorach. Taka wlasnie jest moja spodnica, w kolorowe: czerwone, pinkowe i pomaranczowe kwiaty, ktora sama uszylam. Czuje sie w niej wyjatkowo swobodnie,

LEKK I  ZWIEWNIE

Prezentowalm ja juz w zimowej odslonie, tutaj:


Dzis, tym razem chce pokazac ja w letnim, badz wczesno-jesiennym wydaniu, kiedy jeszcze wciaz jest cieplo.

Do niej zalozylam zwykly pomaranczowy podkoszulek, taka tez torbeamarantowy sweterek, oraz czarne dodatki: buty, pasek, okulary, ktore juz dobrze znacie z innych postow . Spodnica ma wiele mozliwosci laczenia i z pewnoscia ujrzycie ja jeszcze nie raz w innym wydaniu, a teraz mam nadzieje, ze sie dzisiejsza odslona tej spodnicy rowniez Wam spodoba. Oby tak zawsze czuc sie

                 LEKKO I ZWIEWNIE
swobodnie i wyjatkowo !! Czego oczywiscie zycze sobie i Wam, MOI KOCHANI.


Spodnica                  E.B. ( moje wykonanie)
Podkoszulek            INSEMIE
Sweterek                  BLU (E)MOTION
Buty                         BEVERLY  FELDAMNN
Pasek                       ESCADA
Torba                       ESCADA
Okulara                    NINA RICCI


Zapraszam Was  do ogladania i komentowania.

Pozdrawiam Was serdecznie i zycze Wam samych milych oraz sloneczych dni, a takze, abyscie zawsze i wszedzie czuli sie

LEKKO , ZWIEWNIE  I  SWOBODNIE !!

Niczym rajski PTAK !!


Wasza. E.B.


Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.

















  


 



















Spojrzcie, czy kwiaty na spodnicy nie sa podobne?




 













W tym dniu obiecalismy Merlinkowi zabrac go na zjezdzalnie...














 ...widac go w oddali...













Bardzo lubie ten park. Jest tu cicho, spokojnie, ludzi jak "na lekarstwo".....w takim miejscu rzeczywiscie mozna poczuc sie LEKKO   ZWIEWNIEswobodnie i wyjatkowo...




                                           Czas jednak wracac do pracy i obowiazkow...










                                 
                                     Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz