czwartek, 5 lutego 2015

ZAPOWIEDZ NOWEGO POSTA: ROZANA PANTERKA


                                             

Witam Was bardzo serdecznie i zapowiadam kolejny post: ROZANA PANTERKA, ktory ukaze sie juz wkrotce.

Bardzo dziekuje Wam za liczne i przemile komentarze pod moimi postami i niezmiernie byloby mi milo, abyscie mogli na mnie zaglosowac. Jedno glosowanie kosztuje 1,23 zl a, caly dochod przeznaczony jest na bardzo zacny cel, a mianowicie, na rzecz

                                                        FUNDACJI  DZIECI  NICZYJE

Cieszylabym sie bardzo, aby poprzez glosowanie na moj blog, moglaby sie uzbierac jakas suma, ktora choc w jakims niewielkim stopniu pomoglaby jakiemus dziecku w realizacji swoich marzen, a przede wszystkim pomagla by mu normalnie ZYC !

Bardzo licznie  do mnie zagladacie, choc nie wszyscy pozostawiaja po sobie komentarze, jednak dzienne jest ok. 200 - 300 wyswietlen...wiec, gdyby choc raz ktos z osob, tych zagladajacych, mogl to swoje jedyne lub az tyle, bo 1,23 zl.  przeznaczyc na 1 glos na moj blog, a tym samym na rzecz Fundacji, byloby mi niezmiernie milo. Sadzac po zagladnieciach na moj blog wiem, ze wiele osob inspiruje, bo gdyby bylo inaczej, po coz byloby tyle zagladniec ? Sama robiac to z ogromnej pasji i milosci do tego,  robiac to za darmo i nie majac z tego ani jednej zlotowki, a bardzo czesto przygotowanie jednego posta trwa 10-15 godzin, nieraz dluzej, nie liczac przygotowan do zdjec i sesji zdjeciowej, to ciesze sie bardzo, kiedy poprzez moje propozycje, moge kogos zainspirowc i nauczyc, czy chciazby poprawic komus humor, a takze zwiekszyc jego wiare w samego siebie... kiedy ubierze sie podobnie lub w moim stylu... To dla mnie jest NAJWIEKSZA ZAPLATA!! 
Ogladajac przypadkowo inne blogi, wiem co, gdzie, kto i z kogo i kiedy sie inspiruje, a oko ma ogromnie bystre i wystarczy mi moment sekundy i juz dostrzegam...

Dlatego robiac to za DARMO, bardzo prosilabym Was o glos na mnie, a tym samym na rzecz FUNDACJI, aby wspolnie pomoc chociazby jednemu DZIECKU !!

Byloby mi niezmiernie milo z tego powodu, ze poprzez moj blog, jakies dziecko zostanie uszczesliwione, a ja razem z nim.  Licze na Was, ze mnie nie zawiedziecie :):)

Dziekuje Wam, za to, ze jestescie ze mna, wspieracie, komentujecie  i motywujecie do przygotowan nowych postow, to dzieki Wam one powstaja!



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia wkrotce.

Wasza E.B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz