czwartek, 12 lutego 2015

ZAPOWIEDZ NOWEGO POSTA: PIECZARKOWA ELEGANCJA



Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na zapowiedz kolejnego posta, w ktorym po wielu ostatnich bardzo kolorowych zestawach, pokaze Wam zestaw w bardzo spokojnej, eleganckiej barwie, troche trudnej do okreslenia, bo jedni zwa ja barwa kamienia, inni taupe, ja nazwywam te barwe pieczarkowa, bo wlasnie taka barwe maja po ugotowaniu pieczarki i stad nazwa kolejnego posta: PIECZARKOWA ELEGANCJA, ktory ukaze sie juz wkrotce.


Z calego serca chcialabym pieknie podziekowac  Wszystkim, ktorzy na mnie glosowali. To bylo bardzo mile z Waszej strony, bez Was nie doszlabym do 21 miejsca, a przeciez blog prowadze dopiero rok czasu. To bylo dla mnie ogomne WYROZNIENIE i za nie PIEKNIE WAM DZIEKUJE wraz z moim mezem, przesylajac Wam te kwiaty.

Wasza E.B z mezem


Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz