sobota, 28 lutego 2015

LAWENDOWO-ROZOWA PRZYJAZN cz.II PIECZARKOWA ELEGANCJA





Witam Was bardzo serdecznie i przepraszam za zbyt dlugie oczekiwanie na ten post, spowodowane przeziebieniem i choc mialam nadzieje, ze to tylko chwilowe, to musialam odpoczac choc jeden dzien.
Jak pisalam juz w I cz. PIECZARKOWEJ ELEGANCJI, moja spodniczka i bluzeczka w tymze kolorze jest bardzo uniwersalna baza do wszystkich prawie kolorow. Troche trudny do okreslenia kolor, ale za to wspanialy i uniwersalny do laczenia. Od tej wspanialej wlasciwosci tej barwy mialam okazje przekonac jeszcze na dlugo wczesniej, zanim kupilam te spodniczke. Otoz przed 30 laty kupilam sobie skorzane spodnie w tymze kolorze i nie sadzilam, ze beda one tak wspaniala baza do wszelkich barw, byly one przeze mnie tak ulubione, bo moglam do nich nosic przerozne sweterki i bluzki w roznych kolorach i zawsze tworzylo to swietny duet. Kiedys je Wam zaprezentuje.

Wlasnie chcac Wam zaprezentowac te pieczarkowa barwe, przypomnialo mi sie o tych swietnych moich spodniach, ktore mam jeszcze do dzis. To wlasnie dzieki tej barwie tych spodni kupilam przed 15 laty te spodniczke i mimo, ze byla tylko w rozmiarze 38, to i tak ja kupilam, aby potem ja i tak przerobic w talii. Odprulam wiec pasek i kazda plise przesunelam o kilka milimetrow, tak aby w pasie uzyskac moj obwod talii, wtedy to bylo 60 cm. Mimo trudu oplacalo sie ja kupic, bo jak juz wczesniej widzialam, wspaniale bedzie sie laczyc z innymi kolorami i dzis bedziecie mieli okazje zobaczyc kolejne polaczenia tej nazwanej  przeze mnie PIECZARKOWEJ barwy z kolorem lawendowym i ostrym rozem, zwanym tez cyklamenem, amarantem, czy pink. Kolory, z ktorymi tak bardzo sie zaprzyjaznilam, ze od ponad 35 lat nie moge sie z nimi rozstac. Na pewno juz wiecie, ze berety, ktore dzis prezentuje mam juz dobre 35 lat, a takze rekawiczki  i kokardy-szaliczki, ktore poszylam  tak bardzo dawno temu, a ze nosze je bardzo czesto i sa juz dla mnie jak gdyby znakiem rozpoznawczym, a takze wszelkie opaski, to do dzis dnia nie moge sie z nimi rozstac i jak widzicie ta przyjazn, a moze nawet i milosc do nich trwa juz dobre TYLE lat !! No i powiedzcie sami, czy nie warto bylo trzymac takie "skarby", tak bardzo wtedy przed 35 laty trudne do zdobycia, az tyle lat ?? Historia lubi sie powtarzc wiec i MODA tez !!

Polaczenie lawendowego fioletu z cyklamen pokazywalam juz Wam w marcowym poscie przed rokiem :MOJ STYL moze byc Twoim TU, a fioletowe buciki z dzisiejszego zestawu w majowym poscie: TU: DROGOCENNE KAMIENIE oraz w marcowym: TU: SLODKIE FIJOLKI.

Dzis  do pieczarkowej barwy dodalam wlasnie te dwa berety w kolorze lawendowam i cyklamen, a takze moje kokardki, jedna jedwabna cyklamen i druga lawendowa uszyta z resztki materialu, ktora pozostala po uszyciu  spodniczki i sukinki, takze szeroki szal tkany z cienkiej welenki w dwoch kolorach: zolci i fioletu, co pozwolilo uzyskac wspanialy efekt w postaci pieknej bursztynowej barwy. Do tego zalozylam moje ukochane "sloneczko", jak nazwalam moj ulubiony krotki zolty plaszczyk, choc moglabym inny, co jeszcze tez pokaze i to nie raz, ale zima tak bardzo potrzeba nam przeciez troche slonca i ciepla, a ten plaszczyk tak pieknie rozwesela, i  nie tylko mnie, ale i ludzi wokol mnie, bo idac ulica ludzie usmiechaja sie do mnie i spogladaja...i ciesze sie ogromnie, ze moge im tym sprawic choc troche przyjemnosci, dlatego nie moglam sie tez oprzec, zeby go znowu nie zalozyc i Wam to pokazac.

Uwazam, ze kiedy jestesmy ladnie ubrani, zadbani, do tego pachniemy bardzo delikatnie woda perfumowana lub toaletowa, sprawiamy przyjemnosc i jak gdyby obdarowujemy prezentem nie tylko samych siebie, a takze innych, ktorzy nas widza, sa z nami, badz przechodza obok nas na ulicy. Oczywiscie nie zapominam takze i o WAS, MOI KOCHANI i o wszystkich, ktorzy tu do mnie zagladaja, obserwuja, czytaja i  komentuja. To rowniez WAM WSZYSTKIM sprawiam prezent w postaci moich postow, mozecie tu zagladac, kiedy tylko chcecie, kazdego dnia i o kazdej porze. Oczywiscie milo mi bedzie, jesli zostawicie po sobie slad i napiszecie, choc kilka slow.


Dodam tylko, ze jeszcze inne polaczenia kolorystyczne z PIECZARKOWA BARWA pokaze Wam juz wkrotce.

Zapraszam wiec do ogladania i komentowania.  Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba.         


Bluzka                        BRIGITTE VON BOCH
Spodniczka                  HIRSCH
Kurtka                        OLIVER
Buty                           DOLCE & GABBANA
Torba fiolet                 NN
Pasek jasno fiolet         NN 
Pasek ciemno fiolet      E.B. (moje wyjkonanie)
Pasek pink                  ESCADA
Rekawiczki fiolet          NN
Rekawiczki pink            NN
Okulary fioletowe         Christian Lacroix
Chusta                        NN
Kokarda pink                E.B. ( moje wykonanie)
Kokarda lawendowa       E.B. (moje wykonanie)



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zycze milej niedzieli.

Wasza E.B.


Chcialabym zastrzec, ze nie zezwalam na kopiowanie i powielanie moich zdjec i tekstow bez mojej zgody.



















Z szerokim szalem...



 

                         

























Nosze ten szal rowniez w ten sposob...widoczna jest wtedy kokardka...










 

...inaczej upiety szal i z innym cienkim paseczkiem, ktory sama zrobilam ze sztucznej welurowej skorki, przed wielu, wielu laty, jakis 35 lat temu..kiedy jeszcze w Polsce  na rynku wsrod staroci udalo mi sie kupic taka zlota klamerke... wtedy to byl rarytas kupic taka ladna zlota klamerke do paska...ogromnie sie z tego cieszylam, dlatego nigdy sie tego paseczka nie pozbylam...wiedzialam, ze ta barwa i tak bedzie modna...















 Tak wyglada lawednowy kolor w polaczeniu z pieczarkowa barwa...

 ...a tak bez szala...













 

















Teraz zmiana dodatkow...kokardka, pasek, rekawiczki...


...z dodatkami w kolorze cyklamen, pink, amarant, jak kto woli...beret w lawendowym...













 










 

 



...zmiana beretow, kokardek i paskow...



















 Teraz beret i kokardka w kolorze cymklamen...




 Dla przypomnienia trzy wersje z cz. I




Piec wersji z cz. II...ktora Wam sie najlepiej podoba wybierzcie sami...

           1) z szalem i lawendowe dodatki...                         2) bez szala i lawendowe dodatki...


          3) lawendowy beret i pink dodatki...                  4) beret w kolorze pink i lawendowe dodatki...


                                             5) beret, kodardka i rekawiczki w kolorze pink...

Dziekuje bardzo za odwiedziny i do nastepnego postu...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz