niedziela, 4 maja 2014

KOLOROWA TECZA

                           

                                            


KOLOROWA TECZA 

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na nowy post, ktory dedykuje jednej z naszych znajomych, ktora niedawno otworzyla Blog "Teczowa dolina" JatoYola .  Poniewaz bylam dla niej niechcacy inspiracja, zrodlem sily i energii, podczas jej choroby, wymieniala czesto mnie na swoim blogu, obiecalam, ze jej chcialabym rowniez poswiecic jeden post. Niezmiernie ciesze sie, ze moglam choc w minimalany sposob poprzez moj blog przyczynic sie do czyjegos szczescia, radosci i zdrowia. Jednoznacznie oznacza to rowniez, ze dobrze zrobilam, zakladajac moj blog. Poniewaz jej  blog jest pod  nazwa " Teczowa dolina" dzis post w KOLORACH TECZY. 

Najwazniejsza czescia mojego dzisiejszego zestawu jest moj  ulubiony kaszmirowy  sweterek,   w pieknych teczowych kolorkach, ktory dla mnie jest tak kolorowy jak tecza, stad nazwa posta KOLOROWA TECZA.  Choc nie przebiegaja te kolory tak,  jak w prawdziwej teczy, to jednak bardzo mi sie one kojarza wlasnie z tecza. Kiedy go zobaczylam w sklepie od razu mi sie spodobal , byl tak kolorowy, ze trudno bylo  mi sie nie radowac, kiedy go zobaczylam . I zawsze kiedy jest komus smutno, radze ubierac sie wlasnie w kolorowe rzeczy, poniewaz nie tylko dodaja energi i sily, ale tez rozweselaja. Sama robie tak samo, ponadto udaje sie wysoko na gore Litermont o wyskosci 418 m. npm. w Nalbach,  gdzie mozna oderwac sie choc na chwile od wszelkich codziennych spraw, trosk i zmartwien i pobyc chwile ponad to wszystko...i zostawic wszelkie codzienne sprawy w dole.

Mieszkalam w tej miejscowosci 12 lat  i bardzo czesto, w niedziele nawet 2 razy wchodzilismy z mezem i  corka a te gore.  Tym razem zabralismy ze soba  naszego ukochanego starszego, prawie 6 letniego wnuczka Merlinka. 

Mam nadzieje, ze moja KOLOROWA TECZA i " Moja Gora" spodobaja sie  Wam, tak samo jak mnie, a takze YOLI, ktorej ten post dedykuje.

Innym razem pokaze moj sweterek w innej wersji i opowiem Wam, co mnie kiedys spotkalo...zwiazanego z KOLOROWA TECZA......


Sweterek                         PRINCCES GO HOLLYWOOD
Kurtka skorzana            JEAN PAUL
Spodnie                           ESCADA
Torba                               MOCHINO
Bluzeczka                        BLUE(M)OTION Aldi
Buty                                   ASH
Apaszka                           RODIER



Zdjecia byly robione w Nalbach,  na gorze LITERMONT na wysokosci 418m.npm. 


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,  zycze milego tygodnia oraz zapraszam do ogladania.

Wasza E.B. 

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz