poniedziałek, 12 maja 2014

DZIEWCZECY ROZ



Pamietacie moja ZWIEWNA KOLOROWA SPODNICE z kwietniowego postu? Obiecalam pokazac ja w innej wersji. Dzis wlasnie ta spodniczka + moj reczny wyrob - zielona skorzana kurteczka, ktora uszylam ze skorki kupionej do pokrycia krzesel, ale ze byl to taki piekny szmaragdowy (rezeda) kolor i jakos tak przewidzialam, ze znow bedzie modny, to  pokrylam tylko jedno  krzeslo, juz wczesniej posrebrzone i pozlocone przeze mnie, a z reszty uszylam sobie kurtke w 2005, czyli 9 lat temu. Od tamtej pory nosze ja chetnie i tak jak przewidzialam  znowu zaczal byc ten kolor modny.  Nosze do niej dodatki w roznych kolorach, ale jednym z najbardziej ulubionych jest zestawienie jej,  z delikatnym DZIEWCZECYM ROZEM. Dlatego dzis: buty, rekawiczki, kokardka, pasek, koszyk,  bizuteria  i opaska sa w  wlasnie w tym kolorze. Na dwoch zdjeciach pokaze Wam rozowa torebeczke, ktora tez sama uszylam,( taka sama zolta juz wiedzieliscie tez w kwietniowym poscie SOCZYSTE BARWY) ale, ze jest w nieco innym odcieniu rozu, co zobaczycie na zdjeciach, postanowilam wziasc koszyk, ktory jest tez wlasnie w tym delikatnam DZIEWCZECYM ROZU. Bardzo lubie to zestwienie kolorow, kojarzy mi sie ze swiezoscia, delikatnoscia i lekkoscia. Tak tez zestawiony jest moj szyld z  pomalowanym na bladorozowo domkiem, co tez mozecie zobaczyc.
DZIEWCZECY ROZ kojarzony jest czesto z romantyka, wdziekiem, urokiem i nadzieja, ale takze z marzycielstwem i naiwnoscia.  Mimo to, ze jest kojarzaony z naiwnoscia, to  nosze go chetnie i namietnie i nie wstydze sie tego, ze bede o to posadzona....Taka juz jestem,  lubie bardzo DZIEWCZECY ROZ i juz!!!  

Zresza zobaczycie u mnie jeszcze nie raz ten odcien ROZU, tak samo jak moja ulubiona ZWIEWNA KOLOROWA SPODNICE, z ktorej mozna skomponowac dziesiatki stylizacji i takie wlasnie czesci garderoby uwielbiam.

Mam nadzieje, ze moja kurteczka i zestawiony z nia DZIEWCZECY ROZ spodoba sie Wam. 



Kurtka                                E.B ( moj projekt i wykonanie)
Spodnica                            HEXELINE
Pasek                                ESCADA
Buty                                   LOUIS VUITTON
Rekawiczki                         NN
Torba                                  E.B. ( moj projekt i wyrob)
Koszyk                               NN
Kokarda                              E.B. ( moj projekt i wyrob)
Opaska                               E.B. ( moj projekt i wyrob)
Bizuteria                             KRUK


Dziekuje Wam bardzo za przemile komentarze, zycze milego ogladania oraz zapraszam do komentowania. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i zycze Wam slonecznego i milego tygodnia.

Wasza E.B.





Tu przedstawiam Wam krzeslo, ktore w 2000r  posrebrzylam i pozlocilam, a na koniec pokrylam szmaragdowa skorka...

Z pozostalej skorki uszylam kurteczke....





























Tu mam torebeczke, ktora recznie uszylam. Jest rozowa, ale w nieco innym odcieniu niz reszta dodatkow, dlatego zdecydowalam sie jednak na koszyk...



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz