środa, 26 lutego 2014

SZAFIROWY KOKTAIL

SZAFIROWY KOKTAIL
Witam  Was  bardzo serdecznie i zapraszam na SZAFIROWY KOKTAIL. Dzis chcialabym Wam zaprezentowac sukinie koktailowa w kolorze szlachtetnego pieknego kamienia SZAFIRU, ktory nazwany jest kamieniem madrosci i ktory w/g Sumerow/4000 lat p.n.e/ mial strzec przed obmowa. Nie boje sie obmowy i nosze chetnie ten kolor, ale nie dlatego, aby sie przed nia ustrzec, tylko dlatego, ze jest kolorem pieknym, kolorem pieknych polnych kwiatow chabrow. A ponadto dlatego, ze jestem zodiakalnym Bykiem, a kamiemiami szczesliwymi dla Bykow to szafir i szmaragd. Na kamienie nie moge sobie pozwolic, ale na suknie owszem tak i na pewno kazda z kobiet moze sobie na to pozwolic. Nieprawdaz??
Do suknii mozna zalozyc czarne futerko karakulowe lub inne, a jesli impreza odbywa sie w kameralnym gronie, gdzie sie nie tylko tanczy, ale tez duzo rozmawia, ja  zakladam sweterek z angory, ktory juz znacie z innego postu.
Na szyji mam ozdobe, ktora zrobilam 3 minuty przed zdjeciami.
Mam nadzieje, ze sie Wam podoba.


Suknia                       MONA
Buty                          SOPHIE
Torba                         NN
Rekawiczki                LAPA
Sweterek                    NN
Naszyjnik                   EB ( moje wykonanie)

Zycze Was przyjemnego ogladania mojego posta i bloga oraz milego wieczornego wypoczynku.

Wasza E.B.




















Draußen der Wind war wütend, weil niemand könnte weiter photos ...
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz