poniedziałek, 17 lutego 2014

MODNE KRATY



MODNE KRATY

Witam Was bardzo serdecznie i zapraszam na kolejny post.
Dzis chcialabym wam zaprezentowac moj ulubiony plaszczyk w krate.  Bardzo lubie wszelkie kratki, w szczegolnosci pepitke, ale ten plaszczyk w kratke przypadl mi od razu do gustu, moze tez dlatego, ze byl w moim rozm. 34. ( tak trudno jest kupic ladny plaszczyk w tym rozmiarze, dlatego tez duzo szylam i szyje dla siebie i w ten sposob nauczylam sie szycia). Oczywiscie kratka jego przyciagnela moj wzrok od razu, a ze rozmiar pasowal jak ulal, tym bardziej zdobyl moje serce. Kupilam go na e-bay. To bylo ryzyko, ale sie oplacalo. Pasowal jak ulal! 

Do niego zalozylam pasujaca szara spodniczke, ktora ma bardzo ciekawie wszyte 4 plisowane wstawki (oraz wdzianko, ktore zaprezentuje przy innej okazji), zwykly bordowy golfik i w tym samym kolorze toczek i moja ulubiona torbe firmy GOLDFPEIL oraz czarne kozaczki i rekawiczki. Mam nadzieje, ze sie Wam spodoba .


Plaszczyk            APRIORI by ESCADA
Golf                       BLU(E)MOTION   ALDI- super gatunek
Spodnica             LEEDY
Pasek                   ESCADA
Toczek                 NN
Buty                      NAVY BOOT
Torba                   GOLDPFEIL
        

Zycze milego ogladania mojego posta oraz pozdrawiam  Was bardzo serdecznie.


Wasza E.B.































Teraz z odwinetymi cholewkami kozaczkow...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz